Hankeviestintä


Hankkeelta odotetaan avoimuutta ja tiedottamista. Logojen pitää näkyä kaikessa toiminnassa,
josta aiheutuu hankkeelle kustannuksia. Logojen pitää näkyä esimerkiksi verkkosivuilla, esitteissä, julkaisuissa,
lehti-ilmoituksissa ja Power Point-esityksissä.

Tiedotusmateriaalissa tulee käyttää EU-lippua ja maaseuturahaston tunnuslausetta: "Euroopan maaseudun
kehittämisen maatalousrahasto: Eurooppa investoi maaseutualueisiin". Pääsääntöisesti lausetta käytetään aina,
kun sille on riittävästi tilaa eli tekstistä on saatava selvä. Jos lauseelle ei ole tilaa, kirjoitetaan lipun alle rahaston
lyhenne ”maaseuturahasto”. Ohessa malli logosta.

 

 

Leader-ryhmän rahoittamissa hankkeissa tulee käyttää lisäksi kuvan mukaista EU:n Leader-logoa.

 

 

 

 

Kaikki hankeviestinnässä käytettävät logot ja lomakepohjat voi ladata Maaseutuverkoston kuvapankista Kuvat-kansiosta osoitteesta maaseutu.kuvat.fi

Jos julkisen tuen kokonaismäärä ylittää 50 000 euroa, sijoita hankkeen toteuttamisen ajaksi toimea ja sille saatavaa
EU-tukea esittelevä A3-kokoinen juliste näkyvälle paikalle: investoinnin yhteyteen, rakennuskohteeseen tai toimitiloihin.
Riittää, että juliste on paikallaan hankkeen toteuttamisen ajan.

 

Tarkemmat viestintäohjeet löytyvät Maaseutuverkoston sivuilta.

Maaseutuverkoston kuvapankin kuvat ovat vapaasti käytettävissä maaseutuohjelman viestintään liittyvissä yhteyksissä. Muistathan, että kuvia käytettäessä tulee mainita ©maaseutuverkosto ja mahdollinen kuvaajan nimi.

 

 

Tutustu
Maaseutuverkoston

 

Viestintäohjeisiin >>

 

Kuvapankkiin >>